• پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • EN
از ساعت 00:30 تا 3 شب انجام شد؛
مانور آمادگی و جلسه ستاد بحران به ریاست شهردار برگزار گردید
حضور سرزده در سازمان های امدادی و نقاط بحران خیز


ساعت 00:30 تا ساعت 3 شب

✅ با توجه به تاکید دکتر چاوشی استاندار محترم مبنی بر رسیدگی سریع به مشکلات مردم و تحول اداری، و نزدیک شدن به پایان سال و آمادگی کامل تر مجموعه شهرداری و لوازم امدادی، مانور و جلسه ستاد بحران شهرداری مهدیشهر به ریاست دکتر حاجی بگلو #شهردار_مهدیشهر در محل شهرداری با حضور مسئولین واحدها برگزار و موضوعاتی از جمله وضعیت شهر و آمادگی برای سال نو مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

در حین برگزاری مانور بازدیدی به صورت سرزده از سازمان های خدمت رسان، نقاط بحران خیز و بررسی شرایط لوازم و آماده بودن پرسنل انجام شد.

✅ نکاتی که دکتر حاجی بگلو شهردار مهدیشهر در مانور آمادگی و جلسه ستاد بحران شهرداری مهدیشهر عنوان کرد:

◽️شرایط برای شب عید کاملا آماده باید باشد، وجود هیچ نقصی در این مورد قابل قبول نیست.

◽️برای انجام امور مربوطه بیش از ساعت اداری در محل کار حضور داشته باشید.

◽️احترام ارباب رجوع از نکات مهمی است که باید حتما رعایت شود.

◽️با توجه به تاکید استاندار محترم سمنان دکتر چاوشی مبنی بر اینکه کارهایی از جمله نوسازی بافت های فرسوده، اصلاح مبلمان شهری، درخت کاری، مطالعه بودجه، شناسایی نقاط گردشگری، شناسایی اولویت ها و ضرورت ها و.... باید انجام شود این موارد در دستور کار ما قرار دارد و مسئولین مرتبط هر واحد باید در انجام امور مربوطه نهایت تلاش خود را انجام دهند.

◽️دست تک تک پرسنل زحمتکش شهرداری را می بوسم اما از هیچ کوتاهی در انجام امور مربوطه گذشت نمیکنم، کارها باید با نهایت سرعت و دقت در شهر انجام شود، جای هیچ گونه آزمون و خطایی نیست.

◽️ایجاد نمایشگاه ورودی شهر به مناسبت سال جدید و ورود مسافران از جمله کارهایی است که باید انجام شود.

◽️تمامی آب نماهای سطح شهر همراه با نورپردازی کامل باید انجام شود، رنگ آمیزی، آسفالت شهر در اولویت اصلی قرار گیرد، رفع مشکلات مردم بدون کوچکترین کاستی انجام شود، نصب المان، آماده سازی پارک بسیج و  نورپردازی آن و..‌. که در نهایت تغییر اساسی را مردم باید احساس کنند و 
شهر مهدیشهر برای نوروز 97 از هر لحاظ آماده و تحولی در تمامی زمینه ها از جمله زیباسازی شاهد و ناظر باشیم.

🔻با توجه به این که مانور آمادگی و جلسه ستاد بحران در حال برگزاری بود در خلال این جلسه به موارد مهم دیگر شهری نیز پرداخته شد.

🔻قابل ذکر است مانور آمادگی و جلسات بعدی ستاد بحران شهرداری مهدیشهر به ریاست دکتر حاجی بگلو #شهردار_مهدیشهر 
بدون هماهنگی قبلی بین ساعت ۱۲ شب تا ۶ صبح در جهت آمادگی تیمهای امدادی، آتش نشانی و... در روزهای پایانی سال تشکیل جلسه خواهد داد و موضوع جدید مربوطه سریعا رسیدگی می شود.

🌐 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مهدیشهر
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0