• جمعه, 10 فروردين 1403
  • EN
دکتر حاجی بگلو شهردار مهدیشهر:
شب عید امسال بسیار متفاوت تر از سال های گذشته خواهد بود
دکتر حاجی بگلو شهردارمهدیشهر در برنامه تلویزیونی"شیرین بیان" ویژه زبان و فرهنگ سنگسری در شبکه استانی سمنان:

◽️یکی از اقداماتی که در بحث فرهنگی در حال انجام است کتابی است به نام "شهرداران بهشت" که تمام شهدای شهر مهدیشهر به همراه عکس، مقدمه و شعر های رمز دار در حال آماد سازی است که امیدوارم قبل از عید بتوانیم رونمایی آن را انجام دهیم.

◽️بارها اعلام کردم بازم عنوان میکنم، افتخار میکنم که خدمت گذار مردم مهدیشهر هستم مردمانی بسیار خوب و خونگرم که اگر لایق بدانند بنده خودم را شهروند اصلی این شهر می دانم.

◽️بخشی از اقداماتی که برای شب عید در حال انجام است بحث زیباسازی، نورپردازی و فضای سبز است که متفاوت تر از سال های گذشته ورودی شهر شاهد تحولی خواهد بود که هدف اصلی از کلیه اقدامات ایجاد جنب و جوش و شادی برای همشهریان و مسافران عزیز می باشد.

◽️برنامه ای ویژه برای سال تحویل امسال در نظر گرفته ایم که با هماهنگی هایی انجام شده به صورت زنده از شبکه استانی سمنان پخش و در کنار آن هنرمندان مطرح کشوری حضور خواهند داشت که لازم میدانم از همه هم استانی ها و همشهریان عزیزم دعوت کنم که در این برنامه بسیار شاد حضور داشته باشند.

◽️در پایان لازم میدانم تشکر ویژه ای از کلیه پرسنل شهرداری داشته باشم که بسیار ویژه در حال پیشبرد اهداف هستند، از استاندار محترم، امام جمعه، فرماندار و علی الخصوص اعضای شورای شهر آقایان نورانیان، پاکزادیان، اصیل منش، پارسا و سرکار خانم مرادعلیان تشکر ویژه ای داشته باشم که با همیاری خاصی در کنار بنده و مجموعه شهرداری هستند.

🌐 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مهدیشهر
امتیاز :  ۱.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0