• جمعه, 10 فروردين 1403
  • EN
شهردار مهدیشهر خبر دارد:
ساختمان جدید شهرداری مهدی‌شهر در هفته دولت افتتاح می‌شود

شهردار مهدی‌شهر به ایسنا خبرداد:

ساختمان جدید شهرداری مهدی‌شهر در هفته دولت افتتاح می‌شود

شهردار مهدی‌شهر گفت: به‌منظور تسهیل در ارائه خدمات‌رسانی به شهروندان، ساختمان جدید شهرداری مهدی‌شهر در هفته دولت افتتاح می‌شود .

مسعود حاجی بگلو در گفت‌وگو با ایسنا-منطقه سمنان با اشاره به برنامه‌های شهرداری مهدی‌شهر اظهار کرد: علی‌رغم مشکلات و تنگناهای اقتصادی، شهرداری مهدی‌شهر در رویکرد خدمت‌رسانی بهتر به مردم دست از خدمت به مردم برنداشته است .

شهردار مهدی‌شهر با بیان اینکه ازآنجایی‌که تمامی خدمات شهرداری و ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف در کشور متعلق به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، این خدمات و دستاوردها باید به مردم منعکس شود، تصریح کرد: بیان عملکرد و خدمات دستگاه‌های مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم، سبب تقویت امید و نشاط اجتماعی در میان مردم در جامعه خواهد شد .

وی با بیان اینکه به‌منظور تسهیل در ارائه خدمات‌رسانی به شهروندان، ساختمان جدید شهرداری مهدی‌شهر در هفته دولت افتتاح می‌شود، افزود: در بحث پروژه‌های عمرانی با توجه به اینکه ساختمان اداری شهرداری مهدی‌شهر چند مدتی قبل عملیات عمرانی آن به پایان رسیده است به دنبال پیگیری بقیه کارهای باقی‌مانده از ساختمان اداری شهرداری مهدی‌شهر هستیم .

حاجی بگلو با بیان اینکه پیش از حضور بنده به‌عنوان شهردار مهدی‌شهر، پیگیری روند اجرایی احداث این ساختمان در مدتی با وقفه مواجه شده بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دنبال عقد قرارداد جهت مبلمان اداری و سایت شهرداری هستیم که اگر شرایط بدون ایجاد مشکل پیش رود در هفته دولت به‌صورت رسمی ساختمان شهرداری مهدی‌شهر افتتاح می‌شود .


امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0